Van alles door elkaar

Hier zie je veel voorbeelden. Een indruk van ons creatieve werk door de jaren.

De boodschappers: Danny Aloserij, James van Arkel, Ilja Baaij, Margriet Beudeker, Janna Boekema, Robert den Bremer, Vivien Broekman, Victor Cijs, Martijn Cornelissen, Eduard Dalhuijsen, Brenda Dekkers, Sophie Don, Renzo Eeken, Ilona Hartensveld, James Hobbs, Chris Hoefsmit, Hanna Hoefsmit, Jurriaan Hoefsmit, Geert Hoekzema, Emmy Huiskamp, Lammert Huizinga, Matthijs Jongboer, Dirk Kamsteeg, Martin Kamstra, Lucy Lambriex, Yvo de Lange, Inez van Lamsweerde, Fred Icke, Peter Linssen, Loes Onderdelinden, Jan Willem Renders, Shayenne Rock, Marjolien Roesink, Edward Romunde, Ruud Schoen, Jos Schoonis, Jeroen Stalenhoef, Flip Sorée, Kitty Stolk, Sjoerd van Tilburg, Jean Paul van Velzen, Peter Zwaga, Jeroen Zwart, onze opdrachtgevers en iedereen die we vergeten zijn te vermelden (sorry).

Delen:

  • Food
    Drie foodcampagnes met grote resultaten.   ... lees meer

  • Business to business
    Drie succesvolle business to business-voorbeelden.   ... lees meer

  • Scholen
    Drie scholen met mooie cijfers. ... lees meer

    Download mijn e-book Verleiden.
    Dé formule om je doelgroep te verleiden met je website en campagne.

    Net als de directeuren, marketeers en andere communicatiemakers die je voorgingen, vind jij hier nieuwe inzichten:

    • Je krijgt een beter begrip van hoe mensen tot keuzes komen
    • Hoe je die keuzes kunt beïnvloeden
    • En hoe je jouw doelgroep sneller in actie kunt krijgen.

    Victor Cijs

    Je e-mailadres is 100% veilig bij ons. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je ook niet spammen. En je zit nergens aan vast.