Food

Drie foodcampagnes met grote resultaten.

 


 

Melvita

Een bekend merk honing. Wordt gekocht bij de wekelijkse boodschappen in de supermarkt. Jawel, vooral door huisvrouwen. Zij gebruiken het meestal op de boterham. En maar af en toe in gerechten, in toetjes of in de thee. Melvita wil haar omzet een boost geven door de honingkoopsters te stimuleren dat vaker te doen.

We gaan de doelgroep met gedragsbeïnvloedende technieken verleiden. In de stijl van de magazines waarin de campagne geplaatst wordt, zoals Allerhande en Boodschappen. De call to action zit ‘m in de recepten die je op Melvita.nl gratis kunt downloaden.

Team: Robert den Bremer, Victor Cijs, Chris Hoefsmit, Jurriaan Hoefsmit, Jos Schoonis

 


 

Schweppes Schizan

Schweppes introduceert een nieuwe smaak: Schizan. Een frisdrank met een bite. We duiken in de voorkeuren van frisdrankdrinkers. Waarom kiezen ze het ene merk en niet het andere? Waar zitten de verlangens? Hoe kunnen we ze raken? Het is een interessante strategische zoektocht.

We kiezen voor een opvallende beeldtaal. We prikkelen letterlijk de zintuigen, als metafoor voor de krachtige smaak. Er worden buitenreclame, online, content en pr ingezet.

Team: Robert den Bremer, Victor Cijs, Jean Paul van Velzen, Inez van Lamsweerde, Edward Romund

 


 

Bieze

Een groot foodmerk met distributie in alle supermarkten. Rauwkosten in yoghurt of magere saus zoals Bruschetta, Coleslaw, Komkommer, Farmer en Season.

Bieze wil haar omzet vergroten. Een nieuwe doelgroep aanspreken. Na onderzoek adviseert Victor Cijs en zijn team het product als makkelijke, rijke dressing door de sla te presenteren.

We zetten eerst een televisiecommercial in. Creatieve vorm is een vrolijke demonstratie en een pay-off die in je hoofd blijft zitten: Oh la la - Bieze door de sla. Het vervolg gebeurt grotendeels online. Om potentiele kopers te stimuleren loopt een promotie met receptenboekje, receptenvideo’s, re-targeting en een e-mailserie. Via Facebook mogen trouwe gebruikers gratis naar de Libelle-zomerweek.

Team: Robert den Bremer, Victor Cijs, Fred Icke, Matthijs Jongboer, Peter Linssen, Kitty Stolk

 


 

Delen:

  • Business to business
    Drie succesvolle business to business-voorbeelden.   ... lees meer

  • Scholen
    Drie scholen met mooie cijfers. ... lees meer

  • Van alles door elkaar
    Hier zie je veel voorbeelden. Een indruk van ons creatieve werk door de jaren.... lees meer

    Download mijn e-book Verleiden.
    Dé formule om je doelgroep te verleiden met je website en campagne.

    Net als de directeuren, marketeers en andere communicatiemakers die je voorgingen, vind jij hier nieuwe inzichten:

    • Je krijgt een beter begrip van hoe mensen tot keuzes komen
    • Hoe je die keuzes kunt beïnvloeden
    • En hoe je jouw doelgroep sneller in actie kunt krijgen.

    Victor Cijs

    Je e-mailadres is 100% veilig bij ons. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je ook niet spammen. En je zit nergens aan vast.