Air France-KLM Cargo - ONE

Air France-KLM Cargo is een van de grootste wereldwijde vrachtvervoerders. Zij weet in deze campagneperiode als enige aanbieder marktaandeel te veroveren in een krimpende markt. Vanuit Nederland wordt een waaier aan communicatiemiddelen gecreëerd. De concepten zijn geschikt voor lokale adaptie. Voor alle landen op alle continenten zijn ambitieuze doelstellingen geformuleerd.

Doelgroepen zijn vaste en incidentele afnemers, tussenpersonen, agents en vertegenwoordigers. De campagne informeert hen over vluchtschema’s, aansluitend vervoer en acties. Maar versterkt ondertussen vooral de merkvoorkeur en weet drempels te verlagen.

De onweerstaanbare boodschap in deze gerichte campagne zit ‘m in de zekerheid die Air France-KLM haar partners belooft. Zij biedt een basis waarmee haar doelgroepen zich sterker voelen om grote financieel risicovolle commerciële activiteiten te ondernemen. Ook in complexe lokale omstandigheden zoals in Afrika, USA, het Midden-Oosten en China zorgt zij dat alles op rolletjes loopt. Hoe ingewikkelder de situatie, hoe belangrijker dat is. Want time is vaak heel veel money.

Campagne- en responssysteem:
- Displaybanners en Adwords-uitingen (doorlopend)
- Dm-cyclus (digitaal)
- Digitale nieuwsbrief
- Landingspagina’s
- E-mailsysteem
- Website

 

Delen:

  • MKB Vangnet - EEN BEETJE MEER ZEKERHEID VOOR ONDERNEMERS
    Een kleine ondernemer die ziek wordt, heeft dubbel pech. Niet alleen ligt die mkb’er of zzp’er in de lappenmand, hij of ... lees meer

  • Stad College - STAD COLLEGE, VAKCOLLEGE
    Stad College is een vmbo-vakschool in Almere. De laatste vijf jaar heeft de school het moeilijk. Het aantal nieuwe aanmeldingen ... lees meer

  • Koninklijke Saan - GEWOON GOED GEREGELD
    Saan is een internationale logistieke specialist. Zij verzorgt o.a. industriële verhuizingen, evenementenvervoer, kraanverhuur en bouwlogistiek voor opdrachtgevers in heel ... lees meer

  • Trainingsprogramma - PRAKTISCHE TOEPASSINGEN GEDRAGSPSYCHOLOGIE IN RECLAME
    Als je creatie met gedragspsychologie combineert, ontstaat magie. In dit zes maanden-trainingsprogramma voor marketing- en communicatieprofessionals leer je om met ... lees meer

    Lees mijn e-boek ‘Oeps. Maakt jouw boodschap ook deze drie fatale fouten?’

    Nieuwe inzichten waarmee je direct meer verkoopt.

    • Ik leg je hierin uit hoe je met communicatie je doelgroep wél in actie krijgt.
    • Met duidelijke aanwijzingen, voorbeelden en tips.
    • Aan de hand van de drie meest gemaakte fouten. Fatale fouten omdat ze de verkoop in de weg staan.

    Victor Cijs

    Je e-mailadres is 100% veilig bij ons. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je ook niet spammen. En je zit nergens aan vast.