Even voorstellen

Boodschapbureau is het communicatieadviesbureau van Victor Cijs. Hij is een ervaren communicatiestrateeg met een groot creatief netwerk.

Verkoopgerichte communicatie

De specialisten van Boodschapbureau zijn geen ‘mooi-makers’. Wij zijn verkopers. Wij maken campagnes, onlinecampagnes, websites, designs, online ads, traditionele advertenties, posters, folders, enzovoorts die verkopen.

Dat doen wij met een sterke creatieve boodschap die de doelgroep in haar gedrag raakt, slimme targeting om de juiste mensen te bereiken en een responssysteem om te oogsten.

De vijf geheimen van Boodschapbureau

  1. Een campagne moet triggeren, motiveren én drempels verlagen
  2. De boodschap moet werken met gedragsreflexen, herkenning en vertrouwen
  3. Elke uiting begint klein en wordt eerst getest
  4. We werken alleen voor leuke opdrachtgevers
  5. Er zijn geen geheimen

Netwerk van specialisten

Boodschapbureau is een netwerkorganisatie. We werken met een vast team van ervaren boodschappers: merkstrategen, creatieven, copywriters, art directors, vormgevers, dtp-ers, webdesigners, appdesigners, sitebouwers, seo-, sea-, social media-, online-, crm-, dm-, e-mail- en marketing automation-specialisten, mediastrategen, online strategen, videomakers, fotografen, 3D-producers, illustratoren en presentatietrainers. 

Onze tarieven: balans tussen resultaat en investering

Ons werk moet veel meer opleveren dan het kost. Als het even kan, maken wij daarom een resultaat-gerelateerde honoreringsafspraak. Wij werken met vaste projectbegrotingen. Wanneer het werk vooraf niet goed te overzien is, berekenen wij elke maand achteraf onze uren door.

Ontwikkelen van een strategie en creatieve voorstellen kost globaal tussen 5.000 en 15.000 euro. Hoeveel de uitwerking en de productie kost, hangt af van de gekozen creatieve voorstellen, het aantal middelen en de hoeveelheid werk; hou als richtbedrag 5.000 tot 20.000 euro aan uren aan.

Je betaalt alleen voor wat je nodig hebt. In een strak geregisseerd proces, binnen het budget, binnen de deadline. Lean en mean. Zonder verrassingen achteraf.

Waarom Boodschapbureau? Bureaus zijn er zat, vooral creatieve bureaus en onlinespecialisten. De meeste kennen en gebruiken onvoldoende de rijke kennis van gedragswetenschappers. In plaats daarvan nemen zij hun eigen inzichten als uitgangspunt. Zij proberen je zo te sturen naar hun expertise. Terwijl dat voor jouw merk niet persé de juiste keuze is.

Boodschapbureau legt eerst het fundament. Onze strategie is gebaseerd op een goed inzicht van de woorden, wensen en worstelingen van je doelgroep. De boodschap speelt in op de onbewuste menselijke reflexen. De campagneopbouw verlaagt koopdrempels. Elke campagne begint klein en wordt (als het even kan) eerst getest.

Boodschapbureau is een initiatief van Victor Cijs. “Ik werk al 30 jaar met veel plezier in de reclame. Enthousiasme en een leuke samenwerking zijn voor mij belangrijk. Ik ben een ervaren reclamestrateeg en -ondernemer. Ik heb het vak geleerd bij JWT, DDB, Leo Burnett, Lintas, Stopkracht, Trouw en De Volkskrant. Ik heb gewerkt voor meer dan 100 grote en kleine bedrijven en instellingen, nationaal en internationaal. Ik was tot enkele jaren geleden tevens docent reclamestrategie bij SRM en voorzitter van de Nederlandse IAA.” Meer over Victor Cijs.


 

Download mijn e-book Verleiden.
Dé formule om je doelgroep te verleiden met je website en campagne.

Net als de directeuren, marketeers en andere communicatiemakers die je voorgingen, vind jij hier nieuwe inzichten:

  • Je krijgt een beter begrip van hoe mensen tot keuzes komen
  • Hoe je die keuzes kunt beïnvloeden
  • En hoe je jouw doelgroep sneller in actie kunt krijgen.

Victor Cijs

Je e-mailadres is 100% veilig bij ons. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je ook niet spammen. En je zit nergens aan vast.