Even voorstellen

Boodschapbureau is het communicatieadviesbureau van Victor Cijs. Hij is een ervaren communicatiestrateeg met een groot creatief netwerk. Ons bureau leunt erg op strategie. We besteden veel tijd aan het maken en begeleiden van keuzes in het voortraject. Zodat we een scherpe briefing, goed creatief werk en betere resultaten krijgen.

Je kompaan

Victor Cijs van Boodschapbureau wordt jouw trusted advisor. Een pro-actieve richtinggever. Persoonlijk. Flexibel en snel als dat nodig is. Degelijk, rustig, koersvast.

Als marketing- en communicatiespecialist is hij het klankbord voor directeur/bestuurder en marketingteam. Victor en zijn creatieve boodschappers zetten dingen in gang.

 

Netwerk van specialisten

Boodschapbureau is een netwerkorganisatie. We werken met een vast team van ervaren boodschappers: merkstrategen, creatieven, copywriters, art directors, vormgevers, dtp-ers, webdesigners, appdesigners, sitebouwers, seo-, sea-, social media-, online-, crm-, dm-, e-mail- en marketing automation-specialisten, mediastrategen, online strategen, videomakers, fotografen, 3D-producers, illustratoren en presentatietrainers.

We zijn goed in strategie, concepten, productie, teksten, content, vormgeving, seo en social selling. Snel, als het moet. We zijn ook nog eens superaardig, proactief en reuze ervaren. Wat wil je nog meer?

Bij de uitwerking en invulling van de instrumenten schikken we ons naar jouw organisatie. Wat besteed je uit? Wat doe je zelf, eventueel met onze begeleiding? Ook werken we prima samen met jouw vaste leveranciers.

 

Onze motivatie

Wij zoeken communicatieprojecten die ons liefde, glorie en geld opleveren.


Liefde

Fijn, harmonieus samenwerken met ambitieuze opdrachtgevers. Met wederzijds respect, een vertrouwensband. En er moet gelachen kunnen worden.


Glorie

Wij zijn gek op projecten met een gedragsgerichte doelstelling. Een situatie waarin een doelgroep vastzit in een verkeerd gedragspatroon. Waarbij het prioriteit is om dat gedrag te veranderen.

Wij maken geen communicatie die alleen kennis of houding verandert. Wij maken geen campagnes die primair de bekendheid vergroten. Wij maken geen creatieve uitingen die slechts opvallen. Want daarmee verander je geen gedrag. Gedragsverandering is onze glorie.


Geld

En we moeten eraan kunnen verdienen. Wij zijn onze vergoeding waard als wij de gewenste gedragsverandering creëren. Wij staan daarom open voor een prestatiegerichte honorering met een bonus wanneer de doelstellingen worden behaald.

 

Tarieven

Als kleine organisatie kennen wij natuurlijk geen overhead en aandeelhouders. Daarom liggen onze tarieven flink lager.

Ontwikkelen van een strategie en creatieve voorstellen kost bij ons globaal tussen 8000 en 14000 euro. Het bedrag voor de uitwerking en de productie hangt af van de gekozen creatieve voorstellen, het aantal middelen en de hoeveelheid werk - hou als richtbedrag 9000 tot 15000 euro aan. Voor oriënterend onderzoek berekenen we rond 3500 euro.

Wij maken altijd vaste projectbegrotingen, zonder verrassingen achteraf. Wanneer het werk vooraf niet te overzien is, berekenen wij onze uren achteraf door. Je betaalt alleen voor wat je nodig hebt. In een strak geregisseerd proces, binnen het budget, binnen de deadline.

Elk traject wordt opgeknipt in delen. Je kunt dus altijd tussentijds de samenwerking beëindigen, mocht je dat willen.

 

 

Boodschapbureau is een initiatief van Victor Cijs

“Ik werk al 30 jaar met veel plezier in de reclame. Enthousiasme en een leuke samenwerking zijn voor mij belangrijk. Ik ben een ervaren reclamestrateeg en -ondernemer. Ik heb het vak geleerd bij JWT, DDB, Leo Burnett, Lintas, Stopkracht, Trouw en De Volkskrant. Ik heb gewerkt voor meer dan 100 grote en kleine bedrijven en instellingen, nationaal en internationaal. Ik was tot enkele jaren geleden tevens docent reclamestrategie bij SRM en voorzitter van de Nederlandse IAA.” Meer over Victor Cijs.

 


 

Eerst het fundament

Onze strategie is gebaseerd op een goed inzicht van de verwachtingen, zorgen en woorden van je doelgroep. De boodschap speelt ook in op onbewuste reflexen die het koopgedrag mede bepalen.

 

Download mijn e-book Verleiden.
Dé formule om je doelgroep te verleiden met je website en campagne.

Net als de directeuren, marketeers en andere communicatiemakers die je voorgingen, vind jij hier nieuwe inzichten:

  • Je krijgt een beter begrip van hoe mensen tot keuzes komen
  • Hoe je die keuzes kunt beïnvloeden
  • En hoe je jouw doelgroep sneller in actie kunt krijgen.

Victor Cijs

Je e-mailadres is 100% veilig bij ons. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je ook niet spammen. En je zit nergens aan vast.