Even voorstellen

Boodschapbureau is het communicatieadviesbureau van Victor Cijs. Hij is een ervaren communicatiestrateeg met een groot creatief netwerk. Ons bureau leunt erg op strategie. We besteden veel tijd aan het maken en begeleiden van keuzes door klanten in het voortraject. Zodat we een scherpe briefing, goed creatief werk en betere resultaten krijgen. Uitermate zorgvuldig.

Je kompaan

Victor Cijs van Boodschapbureau wordt jouw trusted advisor. Een pro-actieve richtinggever. Persoonlijk. Altijd bereikbaar. Flexibel en snel als dat nodig is. Degelijk, rustig, koersvast.

Als marketing- en communicatiespecialist is hij het klankbord voor directeur/bestuurder en marketingteam. Victor en zijn creatieve boodschappers zetten dingen in gang.

 

Netwerk van specialisten

Boodschapbureau is een netwerkorganisatie. We werken met een vast team van ervaren boodschappers: merkstrategen, creatieven, copywriters, art directors, vormgevers, dtp-ers, webdesigners, appdesigners, sitebouwers, seo-, sea-, social media-, online-, crm-, dm-, e-mail- en marketing automation-specialisten, mediastrategen, online strategen, videomakers, fotografen, 3D-producers, illustratoren en presentatietrainers.

Bij de uitwerking en invulling van de instrumenten schikken we ons naar jouw organisatie. Wat doe je zelf, eventueel met onze begeleiding? Wat besteedt je uit? Ook werken we prima samen met jouw vaste leveranciers.


Tarieven

Ontwikkelen van een strategie en creatieve voorstellen kost globaal tussen 5.000 en 15.000 euro. Hoeveel de uitwerking en de productie kost, hangt af van de gekozen creatieve voorstellen, het aantal middelen en de hoeveelheid werk - hou als richtbedrag 5.000 tot 20.000 euro aan.

Wij maken altijd vaste projectbegrotingen, zonder verrassingen achteraf. Echter wanneer het werk vooraf niet te overzien is, berekenen wij onze uren achteraf door. Je betaalt alleen voor wat je nodig hebt. In een strak geregisseerd proces, binnen het budget, binnen de deadline.

Elk traject wordt opgeknipt in delen. Je kunt dus altijd tussentijds de samenwerking beëindigen, mocht je dat willen.

Boodschapbureau is een initiatief van Victor Cijs

“Ik werk al 30 jaar met veel plezier in de reclame. Enthousiasme en een leuke samenwerking zijn voor mij belangrijk. Ik ben een ervaren reclamestrateeg en -ondernemer. Ik heb het vak geleerd bij JWT, DDB, Leo Burnett, Lintas, Stopkracht, Trouw en De Volkskrant. Ik heb gewerkt voor meer dan 100 grote en kleine bedrijven en instellingen, nationaal en internationaal. Ik was tot enkele jaren geleden tevens docent reclamestrategie bij SRM en voorzitter van de Nederlandse IAA.” Meer over Victor Cijs.

 


 

Eerst het fundament

Onze strategie is gebaseerd op een goed inzicht van de verwachtingen, zorgen en woorden van je doelgroep. De boodschap speelt met onbewuste menselijke reflexen.

 

Download mijn e-book Verleiden.
Dé formule om je doelgroep te verleiden met je website en campagne.

Net als de directeuren, marketeers en andere communicatiemakers die je voorgingen, vind jij hier nieuwe inzichten:

  • Je krijgt een beter begrip van hoe mensen tot keuzes komen
  • Hoe je die keuzes kunt beïnvloeden
  • En hoe je jouw doelgroep sneller in actie kunt krijgen.

Victor Cijs

Je e-mailadres is 100% veilig bij ons. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je ook niet spammen. En je zit nergens aan vast.