Over

Victor Cijs van Boodschapbureau is communicatiestrateeg én gedragsveranderaar. Ik help (1) VO-scholen, (2) food- en non-foodmerken en (3) b2b- en b2c-diensten hoe betere resultaten te behalen met gedragstechnieken uit de sociale psychologie. En hoe die creatief toe te passen.

Je kompaan

Ik word jouw pro-actieve kompaan, adviseur, richtinggever voor marketing strategie. Persoonlijk. Flexibel en snel als dat nodig is. Degelijk, rustig, koersvast. Als marketing- en communicatiespecialist ben ik het klankbord voor al een aantal directeuren, bestuurders en marketeers.

 

Netwerk van specialisten

Boodschapbureau is een netwerkorganisatie. Ik werk met een vast team van ervaren boodschappers: merkstrategen, creatieven, copywriters, art directors, vormgevers, dtp-ers, webdesigners, appdesigners, sitebouwers, seo-, sea-, social media-, online-, crm-, dm-, e-mail- en marketing automation-specialisten, mediastrategen, online strategen, videomakers, fotografen, 3D-producers, illustratoren en presentatietrainers.

We zijn goed in strategie, concepten, productie, teksten, content, vormgeving, seo en social selling. Snel, als het moet. We zijn ook nog eens superaardig, proactief en reuze ervaren. Wat wil je nog meer?

Bij de uitwerking en invulling van de instrumenten schik ik mij naar jouw organisatie. Wat besteed je uit? Wat doe je zelf, eventueel met mijn begeleiding? Ook werk ik prima samen met jouw vaste leveranciers.

 

Motivatie

Ik zoek communicatieprojecten die mij liefde, glorie en geld opleveren.


Liefde

Fijn, harmonieus samenwerken met ambitieuze opdrachtgevers. Met wederzijds respect, een vertrouwensband. En er moet gelachen kunnen worden.


Glorie

Ik ben gek op projecten met een gedragsgerichte doelstelling. Een situatie waarin een doelgroep vastzit in een verkeerd gedragspatroon. Waarbij het prioriteit is om dat gedrag te veranderen.

Ik maak geen communicatie die alleen kennis of houding verandert. Ik maak geen campagnes die alleen de bekendheid vergroten. Ik maak geen creatieve uitingen die alleen maar willen opvallen. Want daarmee verander je geen gedrag. Ik wil keuze- en koopgedrag verbeteren. Dat is mijn glorie.


Geld

En ik moet eraan kunnen verdienen. Als mijn team en ik voor je werken, gaan we er helemaal voor.

Ik sta overigens open voor een prestatiegerichte lagere honorering met een mooie bonus wanneer de doelstellingen worden behaald. Zo zelfverzekerd ben ik inmiddels over het te behalen resultaat voor jou.

 

Tarieven

Als kleine organisatie ken ik geen overhead en aandeelhouders. Daarom liggen de tarieven lager dan bij de grote adviesbureaus.

Ontwikkelen van een strategie en creatieve boodschap kost globaal tussen 7000 en 14000 euro. Voor oriënterend onderzoek bereken ik rond 3500 euro. Het bedrag voor de uitwerking en de productie hangt af van de gekozen creatieve voorstellen en de middelen.

Ik maak altijd vaste projectbegrotingen, zonder verrassingen achteraf. Wanneer het werk vooraf niet te overzien is, bereken ik onze uren achteraf door. Je betaalt alleen voor wat je nodig hebt. In een strak geregisseerd proces, binnen het budget, binnen de deadline.

Elk traject wordt opgeknipt in delen. Je kunt dus altijd tussentijds de samenwerking beëindigen, mocht je dat willen.

Goed werk kost geld. Maar slecht werk kost je kapitalen...

 

Boodschappers

De creatieven waar ik graag mee samenwerk:

Chris Hoefsmit - fotograaf

Danny Aloserij - websitebouwer

Dennis Grondhuis - art director, vormgever, dtp-opmaak

Dirk Kamsteeg - videoproducties

Eduard Dalhuijsen - websitebouwer

Edward Romunde - art director, creatieve concepten

Ilja Baaij - copywriter, creatieve concepten

Jan Willem Renders - copywriter, creatieve concepten

Janna Boekema - websiteteksten

Jean Paul van Velzen - art director, vormgeving, packaging-ontwerp, dtp-opmaak

Jeroen Goeman Borgesius - free publicity-specialist

Jeroen Stalenhoef - adwordscampagne-specialist

Jos Schoonis - art director, vormgever, dtp-opmaak, creatieve concepten

Jurriaan Hoefsmit - fotograaf

Kelly Klockenbrink - fotograaf

Martin Boomkens - copywriter, creatieve concepten

Martin Kamstra - videoproducties

Rob van Kan - mediastrateeg

Roy Ishak - seo-specialist

Ruud Schoen - social media campagne-specialist

Sjoerd van Tilburg - seo-specialist

Vivien Broekman - presentatiecoaching

 

 

 

 

 

Adviesbureau voor communicatiestrategie én gedragsverandering

 


 

Victor Cijs

“Ik werk al 30 jaar met veel plezier in de reclame. Goede samenwerking is voor mij essentieel. Ik ben een ervaren communicatiestrateeg én gedragsveranderaar. Ik heb het vak geleerd bij JWT, DDB, Leo Burnett, Lintas, Stopkracht, Trouw en De Volkskrant. En verdiept met heel wat opleidingen en trainingen, de belangrijkste voor mij was de post-academische opleiding tot Gedragsveranderaar van Behavior Change Academy. Ik heb gewerkt voor meer dan 100 grote en kleine bedrijven en instellingen, nationaal en internationaal. Ik heb meerdere Effies (effectiviteitsprijs) en creatieve prijzen gewonnen (Cannes, ADCN). Ik was tot enkele jaren geleden tevens docent reclamestrategie bij SRM en voorzitter van de Nederlandse IAA.” 
Meer over Victor Cijs.

 


 

De gevoelige snaar vinden

Begin met communicatiestrategie. Want om die gevoelige snaar te raken, moet je hem eerst vinden. Je resultaten gaan er dan flink op vooruit.

 

Download mijn e-book Verleiden.
Dé formule om je doelgroep te verleiden met je website en campagne.

Net als de directeuren, marketeers en andere communicatiemakers die je voorgingen, vind jij hier nieuwe inzichten:

  • Je krijgt een beter begrip van hoe mensen tot keuzes komen
  • Hoe je die keuzes kunt beïnvloeden
  • En hoe je jouw doelgroep sneller in actie kunt krijgen.

Victor Cijs

Je e-mailadres is 100% veilig bij ons. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je ook niet spammen. En je zit nergens aan vast.